کارشناسی خودرو ارومیه

این روزها قیمت خودروهای کارکرده در بازار، رنج متفاوتی دارند و حضور دلالان باعث سردرگمی شما در خرید خودرو می‌شوند. اگر می‌خواهید از ارزش واقعی خودروی مورد نظر مطلع شوید و سرتان کلاه نرود، باید اقدامات لازم را برای پیشگیری از این موضوع انجام دهید. مهم‌ترین اقدام، کارشناسی خودرو است.

عوامل موثر در هزینه کارشناسی خودرو نوع خودرو، مدل خودرو، سال تولید و تیپ ماشین
مزایای کارشناسی خودرو در محل اطمینان از معامله خودرو، اطلاع از قیمت خودرو، بررسی سلامت و ایرادات خودرو، بررسی و اطلاع از سابقه تصادف خودرو
نحوه بررسی سلامت گیربکس خودرو از طریق بررسی کلاچ، دنده انجام می شود.
تجهیزات جانبی خودرو زمان کارشناسی لاستیک های عقب و جلو، چراغ های عقب و جلو، شیشه ها، چراغ های راهنما و …
قسمت های مورد بررسی جلو بندی خودرو رام، طبق، میل تعادل، فنر، کمک فنر، سگ دست، و سیبک

اگر شما هم ساکن یکی از منطقه‌های شهر ارومیه هستید و نیاز به حضور کارشناس خودرو در محل دارید، باید با مراکز معتبری تماس بگیرید. ما در کلینیک تخصصی اتوچک ارومیه خدمات کارشناسی خودرو در شهر ارومیه را به‌صورت تضمینی و با بهترین کیفیت ارائه می‌دهیم.

در ادامه همراه ما باشید تا با این مورد از خدمات اتو چک، مجوزهای تیم ما و راه‌های ارتباطی با کلینیک اتو چک ارومیه آشنا شوید.

مراحل کارشناسی خودرو در ارومیه

کارشناس خودرو فردی است که صفر تا صد هر اتومبیلی را از نظر رنگ، بدنه خودرو، قطعات تعویض شده، بخش فنی، ترمز، فرمان، موتور و گیربکس بررسی می‌کند. این شخص تخصص و دانش کافی برای کارشناسی خودرو را دارد.

از آنجایی که عموم مردم دانش و تخصص کافی برای کارشناسی خودرو را ندارند و تجهیزات مورد نیاز آن با قیمت بالایی به فروش می‌رسند، باید برای کارشناسی خودرو ارومیه از افراد متخصص در این شهر کمک بگیرید.

کارشناس خودرو فرایند بررسی سلامت اتومبیل را در مراحل زیر انجام می‌دهد:

تماس با کلینیک اتوچک ارومیه و اعزام کارشناس

در صورتی که قصد دارید خودروی دست دوم بخرید یا از سلامت خودروی خود مطمئن شوید، با شماره‌های 09143489480 یا 09145109480 تماس بگیرید یا درخواست خود را در کارشناسی خودرو ارومیه در سایت اتو چک ارومیه ثبت کنید. سپس کارشناسان خودرو از سمت مجموعه ما به مکان مورد نظر شما اعزام می‌شوند.

کارشناسی کابین، رنگ بدنه و شاسی

فرد متخصص با حاضر شدن در محل باید کارشناسی خودرو ارومیه سیار را با بررسی سلامت کابین شروع کند. در این بخش فرد متخصصی که ما از کلینیک اتو چک ارومیه فرستادیم، اصالت اتاق خودرو را تایید می‌کند. یعنی اتاق خودرو، ایراد قانونی ندارد، تعویض نشده، برش نخورده و دو تکه نیست.

کارشناسی ماشین فنی در ارومیه

کارشناس خودرو، سلامت شاسی و اسکلت اتومبیل را از نظر ترمیم، تعویض یا جوشکاری بررسی می‌کند. همچنین با استفاده از تجهیزات خاصی تشخیص می‌دهد که رنگ بدنه به‌صورت فابریک یا استوک است. کارشناس از تجهیزات مخصوصی مانند ضخامت سنج برای تشخیص رنگ‌شدگی، قلم‌گیری، آبرنگ و… استفاده می‌کند.

بررسی قطعات تعویض شده در بدنه ماشین

وجود خرابی، ضربه یا زنگ‌زدگی در بدنه خودرو باعث کاهش استحکام آن می‌شود. تنها راه رفع این مشکلات در خودرو، تعمیر یا تعویض قطعات است. تعمیرکاران به خوبی می‌دانند که این تعویض قطعات، قیمت ماشین را کاهش می‌دهد. به همین دلیل خیلی از مالکان خودرو این کار را انجام نمی‌دهند. اما در صورتی که قطعات در بدنه خودرو تعویض شده باشند، کارشناس خودرو به خریدار اطلاع می‌دهد.

بررسی شاسی و ستون ماشین

اصلی‌ترین بخش در بدنه، اسکلت خودرو یا شاسی آن است که در صورت تصادف‌های شدید دچار ضربه و آسیب می‌شود. ستون ماشین هم دقیقا همان بخشی است که بدنه را به سقف متصل می‌کند. برخی از تعمیرکاران در صورت نیاز به تعویض قطعات خودرو، ستون‌ها را برش داده و دوباره جوش می‌دهند. این موضوع از چشم کارشناسان متخصص ما در کلینیک اتو چک ارومیه دور نمی‌ماند و باعث افت قیمت خودرو می‌شود.

بررسی تجهیزات جانبی در اتومبیل

تجهیزات جانبی که توسط کارشناس خودرو ارومیه در این بخش بررسی می‌شوند، عبارت‌اند از:

  • سالم بودن لاستیک‌های عقب، جلو و زاپاس
  • آینه بغل‌ها
  • چراغ‌های جلویی و عقبی خودرو
  • برف پاک کن و آب پاش آن
  • چراغ‌های راهنما
  • شیشه‌ها و…

تست رانندگی با خودرو

کارشناس با خودروی شما مسافتی را طی می‌کند تا تست رانندگی بگیرد. این فرد با دانش و تخصص خود به وسیله تست رانندگی متوجه ایراد در گیربکس، سیستم تعلیق، ترمزها، شتاب گیری، فرمان و… می‌شود.

ارائه گزارشی از کارشناسی

ما در کلینیک اتو چک ارومیه به عنوان مرکز کارشناسی خودرو در شهر ارومیه بعد از بررسی تمام بخش‌های خودرو، گزارشی از کارشناسی را ارائه می‌کنیم. شما با در دست داشتن این گزارش می‌توانید از سلامت خودروی خود مطمئن باشید.

کارشناسی خودرو با مدرن‌ترین تجهیزات دنیا

از آنجایی که در بخش مراحل کارشناسی خودرو در ارومیه بررسی کردیم، کارشناس خودرو برای بازدید و ارزیابی بخش‌های مختلف خودرو در کنار مهارت و تجربه کافی به دستگاه‌ها و تجهیزات مخصوص نیاز دارد. همچنین به دلیل غیرممکن ‌بودن خرید این دستگاه‌ها و نداشتن دانش کافی در کار با آن‌ها، عموم مردم نمی‌توانند خودشان این کار را انجام دهند.

ما در کلینیک کارشناسی خودرو ارومیه تحت عنوان اتو چک، بررسی سلامت ماشین شما را در بخش‌های مختلف با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات دنیا انجام می‌دهیم. برای انجام کارشناسی خودرو ارومیه در محل کافی است با شماره‌های 09143489480 یا 09145109480 تماس بگیرید.

ارائه برگه کارشناسی هولوگرام و کد دار توسط اتو چک ارومیه

برگه کارشناسی معتبر اتوچک ارومیه

کارشناسی خودرو ارومیه مهم‌ترین مرحله خرید خودروی کارکرده در این شهر است. البته خیلی از مشتریان ما برای خرید خودروهای صفر هم نیاز به کارشناسی خودرو دارند. در این زمان بعد از تماس با شماره‌های کلینیک اتو چک ارومیه، کارشناس ما مراحل کارشناسی خودرو ارومیه در محل را به طور کامل انجام می‌دهد.

در پایان گزارشی از سلامت بخش‌های مختلف خودرو را در اختیار مشتری می‌گذارد. کارشناسان ما در اتو چک ارومیه، برگه‌های کارشناسی معتبر دارای هولوگرام و کد را ارائه می‌دهند که تضمین می‌کنند کارشناس اتومبیل کار خود را به درستی انجام داده است.

مهم‌ترین چک لیست کارشناسی فنی خودرو

بخش فنی خودرو یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن است که باید توسط افراد متخصص و کاربلد بررسی شود. کارشناس خودرو ارومیه در مجموعه اتو چک ارومیه، کارکرد موتور، باطری، روغن‌سوزی یا روغن‌ریزی واشر سر سیلندر، تست گیربکس، دینام و… را به طور کامل بررسی می‌کند و به مشتری ارائه می‌دهد.

فرد متخصص طی کارشناسی فنی خودرو ارومیه به صداهای آزاردهنده و هر گونه لرزش غیرطبیعی در خودرو به شکل ویژه توجه می‌کند تا از سلامت فنی خودرو مطمئن شود و در صورت وجود مشکل به خریدار اطلاع دهد. مهم‌ترین چک لیست کارشناسی فنی خودرو عبارت‌اند از:

ارزیابی سلامت موتور

موتور، قلب تپنده خودرو است. به همین دلیل باید سلامت این بخش از ماشین طی کارشناسی فنی خودرو ارومیه به خوبی بررسی شود. بررسی سلامت خودرو فرایند دقیق و حساسی است.

زیرا در صورت وجود مشکل در موتور اتومبیل، مالک آن باید هزینه زیادی برای تعمیر بپردازد. به همین دلیل کارشناس فنی کلینیک اتو چک تمام موارد را در بخش موتور مورد بررسی قرار می‌دهد:

  • سلامت بدنه موتور
  • سیلندرها
  • سرسیلندرها
  • سوپاپ‌ها
  • پیستون‌ها
  • دمای موتور
  • شروع به کار خودرو (استارت زدن)
  • روغن‌سوزی
  • دود اگزوز
  • وضعیت باتری
  • لرزش موتور و…

بررسی سلامت گیربکس خودرو

بررسی سلامت گیربکس خودرو

گیربکس به عنوان مهم‌ترین بخش از یک خودرو، نیروی موتور را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. به همین دلیل کارشناسی فنی خودرو ارومیه، عملکرد دنده‌ها و کلاچ را مورد بررسی قرار می‌دهد. عدم سلامت گیربکس، مشکلی جدی در خودرو است و برای تعمیر آن باید هزینه زیادی پرداخت.

گیربکس اتوماتیک در خودروهای دنده اتومات از سیستم پیچیده‌ای تشکیل شده است. بنابراین کارشناس خودرو با دقت بیش‌تری این بخش از اتومبیل را بررسی می‌کند.

تست دیاگ

یکی از مراحلی که حتما باید در کارشناسی فنی خودرو انجام شود، تست دیاگ است. فرد متخصص طی کارشناسی فنی خودرو ارومیه می‌تواند با انجام تست دیاگ، جلوی خیلی از ضررهای احتمالی در اتومبیل را بگیرد. منظور از تست دیاگ خودرو، عیب‌یابی فنی ماشین از طریق کامپیوتر و دستگاه‌های دیاگ است.

کارشناس فنی خودرو، دستگاه دیاگ را به کامپیوتر ماشین (ECU) وصل می‌کند و از طریق نرم‌افزار در سیستم یا تلفن همراه خود، اطلاعاتی فنی را استخراج می‌کند.

بررسی سلامت گیربکس ماشین

در صورت وجود مشکل در هر قسمت از خودرو، هنگام خواندن کدها ارور می‌دهد. در نتیجه کارشناس، مشکل فنی خودرو را متوجه می‌شود. یکی دیگر از کاربردهای دستگاه دیاگ، بررسی عملکرد خودرو و میزان کیلومتر است.

بسیاری از صاحبان خودروها پیش از فروش اتومبیل خود، کیلومترشمار را دستکاری می‌کنند تا ماشین را با قیمت بالاتری به فروش برسانند. ولی کارشناس خودرو با استفاده از دستگاه دیاگ، عملکرد واقعی خودرو را تشخیص می‌دهد.

تست دیاگ برای پردازش اطلاعات زیر در اتومبیل انجام می‌شود:

  • مقدار مصرف سوخت
  • سیستم ایمنی ماشین
  • عملکرد خودرو
  • وضعیت سنسور ضربه و کارکرد آن
  • وضعیت ایربگ‌ها
  • مقدار مسافت پیموده شده
  • وضعیت سیستم برق و مشکلات موجود در آن

بررسی جلوبندی خودرو

رام، طبق، میل تعادل، فنر، کمک فنر، سگ دست، سیبک و… از مهم‌ترین اجزای بخش جلوبندی خودرو هستند که باید در کارشناسی فنی خودرو ارومیه به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرند.

کارشناسان ما در کلینیک اتو چک با مشاهده علامت‌هایی مانند ساییدگی لاستیک‌ها به طور ناهماهنگ، کشیده شدن ماشین به یک طرف و راه رفتن ماشین به‌صورت خشک و خشن متوجه عملکرد نادرست جلوبندی خودرو می‌شوند.

نحوه کارشناسی رنگ خودرو ارومیه

کارشناسی رنگ خودرو ارومیه

کارشناسی رنگ خودرو ارومیه یکی از مهم‌ترین بخش‌های کارشناسی اتومبیل و تایید سلامت آن است. کارشناس با استفاده از دستگاه‌های دیجیتال و تخصصی، تشخیص می‌دهد که آیا خودرو بدون رنگ است یا خیر.

شاید استفاده از این دستگاه برای همه خودروها جوابگو نباشد و رنگی بودن اتومبیل را نشان ندهد.همچنین ممکن است نقاش خودرو هم این دستگاه را تهیه کرده باشد و به‌گونه‌ای رنگ روی بدنه خودرو را تنظیم کند که در زمان فروش اتومبیل، معلوم نباشد.

اما کارشناسی رنگ خودرو ارومیه در کلینیک اتو چک ارومیه فقط توسط افراد متخصص و باتجربه انجام می‌شود که از تمام کلک‌های این دست کلاهبرداران خبر دارند. پس با اطمینان خاطر از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید تا کارشناسان خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما بفرستیم.

قیمت و هزینه کارشناسی خودرو در ارومیه

هزینه کارشناسی خودرو ارومیه برای تمام خودروها یکسان نیست. عوامل مختلفی مانند مدل یا برند خودرو، سال تولید و تیپ ماشین روی قیمت این خدمات تاثیر می‌گذارند. البته نو یا دست دوم بودن ماشین هیچ تاثیری روی هزینه کارشناسی آن ندارد؛ زیرا انجام این فرایند برای تمام خودروها به یک شکل صورت می‌گیرد.

قیمت و هزینه کارشناسی خودرو در ارومیه

اما هر چه خودرو مدل بالاتر و لوکس‌تر باشد، کارشناسی آن به هزینه بیش‌تری نیاز دارد. کارشناسان برای خودروهای لوکس و مدل بالا باید زمان بیش‌تری را صرف کنند و این کار را با دقت انجام دهند.

همچنین آپشن اتومبیل یکی دیگر از مواردی است که روی قیمت کارشناسی خودرو تاثیر می‌گذارد. شما می‌توانید برای ثبت درخواست کارشناسی خودرو ارومیه در محل توسط تیم اتو چک ارومیه و اطلاع از هزینه‌های آن با شماره‌های 09143489480 یا 09145109480 تماس بگیرید.

درخواست کارشناسی خودرو در محل ارومیه

ما در کلینیک تخصصی اتو چک، کارشناسی خودروها در شهر ارومیه را انجام می‌دهیم. شما می‌توانید با اطمینان خاطر از کارشناسان خودرو در اتو چک بخواهید که سلامت تمام قسمت‌های خودرو را بررسی کنند.

اگر شما هم قصد دارید خودروی دست دومی را در شهر ارومیه بخرید و نیاز به یک کارشناس خودرو دارید، کافی است با شماره‌های 09143489480 یا 09145109480 تماس بگیرید تا کارشناس متخصص ما برای کارشناسی خودرو ارومیه در محل حاضر شود.

مزایای کارشناسی خودرو در محل ارومیه

  • بررسی سلامت ماشین و اطلاع از مشکلات آن هنگام خرید ماشین دست دوم، ماشین نو و بعد از تصادف
  • پیشگیری از ایجاد خسارت‌های مالی
  • اطلاع از قیمت حقیقی ماشین
  • اطمینان از معامله خودروی مورد نظر
  • داشتن برآوردی از خسارت‌های رانندگی
  • مطمئن شدن از سلامت خودرو و عیب‌های آن
  • اطلاع از سابقه خودرو در تصادف
  • حضور کارشناس در محل بدون بردن خودرو به مرکز کارشناسی

کارشناسی خودرو ارومیه با چه هدفی صورت می‌گیرد؟

یکی از مهم‌ترین فرایندهای خرید خودرو نو یا دست دوم در هر کشوری، کارشناسی آن است. کلینیک اتو چک با ارائه خدمات کارشناسی خودرو ارومیه قصد دارد این خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌ای مناسب به مردم ارومیه در هر نقطه‌ای از شهر ارائه دهد.

کارشناسان اتومبیل در اتو چک، خودرو را از لحاظ فنی، بدنه، رنگ، شاسی خودرو و… بررسی می‌کنند. در نتیجه قیمت واقعی خودرو را با شما در میان می‌گذارند تا برای خرید، تصمیم بهتری بگیرید.

تفاوت معاینه فنی خودرو و کارشناسی فنی خودرو

یادتان باشد که دو اصطلاح معاینه فنی و کارشناسی فنی خودرو یکسان نیستند. در معاینه فنی، وضعیت کامل خودرو بررسی می‌شود و ارزش گذاری آن صورت نمی‌گیرد. اما فرد دارای تخصص در کارشناسی فنی خودرو ارومیه بعد از بررسی کامل اتومبیل شما، ارزش واقعی آن را هم تعیین می‌کند.

بهترین مرکز کارشناسی خودرو ارومیه

هر روزه معاملات زیادی در زمینه خودروهای نو یا کارکرده در ارومیه انجام می‌شوند. همچنین خیلی از افراد به کلاهبرداری در این معامله‌ها و پرداخت پول بیش‌تر از ارزش واقعی خودرو معترض هستند. حضور یک فرد متخصص برای کارشناسی خودرو ارومیه کمک می‌کند تا خودرو از جنبه‌های مختلف بررسی شود و قیمت واقعی خودرو را بدانید.

کارشناسی بدنه ارومیه

اما با توجه به وجود مراکز متعدد، بهترین مرکز کارشناسی خودرو ارومیه کجاست؟ قطعا بهترین مرکز باید کارشناسی خودرو ارومیه در محل یا سیار را با حضور افراد متخصص و باتجربه انجام دهد.

همچنین از طریق راه‌اندازی سایت و راه‌های ارتباطی مختلف، برقراری ارتباط برای مشتریان خود را راحت‌تر کند. در نهایت یک مرکز کارشناسی خودرو ارومیه باید مجوزهای لازم برای این کار را داشته باشد و بعد از بررسی سلامت خودرو، برگه کارشناسی معتبری را به مشتری ارائه کند.

مجوزهای معتبر کارشناسی خودرو اتوچک

یکی از معیارهایی که باید هنگام انتخاب بهترین مرکز کارشناسی خودرو ارومیه چک کنید، مجوزهای معتبر آن مرکز است. ما با راه‌اندازی سایت کلینیک اتو چک، امکان برقراری ارتباط را برای مشتریان راحت‌تر کردیم و خدمات کارشناسی خودرو ارومیه در محل و سیار را هم ارائه می‌دهیم.

شما می‌توانید در صفحه اصلی سایت ما، مجوزهای معتبر کارشناسی خودرو اتو چک را مشاهده کنید و از کیفیت کار تیم ما مطمئن باشید.

مجوز سازمان فنی حرفه‌ای کشور

مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور

تمام خدمات کارشناسان خودرو در اتو چک زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای کشور ارائه می‌شوند و مجموعه ما مجوزهای لازم برای انجام این فعالیت را از سوی سازمان فنی حرفه‌ای دارد. مدرک فنی حرفه‌ای نسبت به سایر آموزشگاه‌ها جایگاه بالاتری دارد و در بخش‌های مختلف معتبر است.

مجوز صنایع و معادن و امور صنفی استان

صنایع و معادن و امور صنفی استان

اتو چک به عنوان مرکز کارشناسی خودرو ارومیه، فعالیت خود را با مجوز صنایع و معادن و امور صنفی استان انجام می‌دهد. بنابراین ما تمام مجوزهای لازم برای فعالیت در زمینه کارشناسی خودرو و آن هم در شهر ارومیه را داریم. به همین دلیل مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل، کارشناسی اتومبیل خود را به ما بسپارند.

شرایط لازم برای انجام کارشناسی

با توجه به این که کارشناسی کردن خودرو و بررسی قسمت های مختلف آن از اهمیت زیادی برخوردار است، زمان کارشناسی باید شرایط لازم و ضروری برقرار باشد. مهم ترین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که ابتدا مدارک لازم که شامل اصل بیمه نامه، و اصل کارت ماشین یا اصل سند ماشین است، باید همراه داشته باشید. علاوه بر این، مهم ترین شرایط لازم برای انجام کارشناسی به شرح زیر است:

1- تمیز و خشک کردن بدنه خودرو

برای صدور برگه کارشناسی و همچنین قیمت گذاری خودرو، بدنه خودرو در حد کارواش باید تمیز و سپس خشک باشد. حتی در صورتی که از قبل بدنه خودرو را تمیز و آماده نکرده باشید، 15 دقیقه فرصت دارید تا قبل از آمدن کارشناس، خودرو را به صورت کامل و حتی کارواش بشویید و سپس آن را خشک کنید.

بدین صورت که هیچ گونه گرد و غبار و گل باشد. اما در صورتی که در این مدت خودرو را آماده نکرده باشید، درخواست شما لغو شده و کارشناس محل را ترک می کند. علاوه بر این، مبلغی از هزینه پرداخت کارشناسی کسر شده و سپس مابقی مبلغ پرداخت شده، به صورت کد تخفیف در اختیار کاربران قرار می گیرد.

2- تامین نور کافی در محل

محل کارشناسی خودرو باید دارای نور کافی باشد. در واقع نور محیط باید به صورتی باشد که هیچ کونه خطای دید زمان ارزیابی نمودن خودرو رخ ندهد. علاوه بر این، محل کارشناسی بدنه خودرو در شرایط ضروری مانند بارندگی باید سقف دار و دارای نور کافی باشد.

3- پارک خودرو در محل مناسب

زمان بررسی و کارشناسی خودرو، هر سمت خودرو باید تا حد 1 متر خالی باشد. در صورت رعایت کردن این شرایط کارشناس می تواند به دقت کلیه قسمت های خودرو را ارزیابی و بررسی نماید. به همین دلیل توصیه می شود که خودرو را در محل های تنگ پارک نکنید.

4- ارسال به موقع لغو درخواست کارشناسی 

در صورتی که بخواهید درخواست سرویس کارشناسی را لغو کنید، حداقل 2 ساعت قبل از ساعت تعیین شده باید درخواست خود را به بخش پشتیبانی اطلاع دهید. در این صورت کل مبلغ به حساب کاربر برگشت زده می شود. اما در صورتی که درخواست خود را کم تر از 2 ساعت به بخش پشتیبانی اطلاع دهید، مبلغی از مبلغ پرداخت شده از حساب کسر شده و سپس مابقی مبلغ به عنوان کد تخفیف به کاربران پس داده می شود.

مراحل درخواست کارشناسی

با توجه به این که انجام اقدامات لازم برای کارشناسی خودرو اهمیت زیادی دارد، باید ابتدا از طریق یکی از روش هایی که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم، برای درخواست کارشناسی اقدام کنید. روش های درخواست کارشناسی به شرح زیر است:

۱- اعزام کارشناس به محل

یکی از بهترین روش ها برای درخواست کارشناسی این است که می توانید روش اعزام کارشناس به محل را انتخاب کنید. پس از انتخاب این روش، ابتدا باید خودرو را طبق موارد ذکر شده در بالا در محل و مکان مناسب پارک کنید. پس از آن کارشناس به محل و آدرس تعیین شده در سامانه ارسال و اعزام می شود. در صورتی که زمان کافی برای حضور در محل بازرسی خودرو را ندارید، می توانید از این روش استفاده نمایید.

۲- هماهنگی برای حضور در محل اتوچک ارومیه

یکی دیگر از روش های کارشناسی خودرو، این است که ابتدا درخواست خود را در سامانه مورد نظر ثبت نمایید. سپس در زمان مقرر شده باید در محل حاضر شود. سپس خودرو را بر اساس شرایط ذکر شده، برای بازرسی کردن آماده کنید.

شرایط درخواست کارشناسی

۱- ثبت درخواست کارشناسی

برای درخواست کارشناسی ابتدا باید وارد سامانه شده و سپس اطلاعات اولیه مربوط به خودروی خود را در آن وارد کنید. پس از ثبت درخواست و بررسی اطلاعات خودرو، کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت.

۲- تایید شرایط کارشناسی و آدرس

پس از این که درخواست خود را ثبت کردید، برای اطلاع رسانی شرایط کارشناسی و تایید شدن آدرس نهایی، کارشناس با شما تماس خواهد گرفت.

۳- اعزام کارشناس

برای اعزام کارشناس، یک کارشناس فنی به شما اختصاص داده شده و سپس به محل کارشناسی اعزام می گردد.

۴- صدور گزارش با ضمانت نامه

پس از اتمام مراحل کارشناسی و تایید شدن توسط تیم کنترل کیفیت، گزارش کارشناسی از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

جمع بندی برای کاشناس خودرو ارومیه

اکنون از اهمیت کارشناسی خودروهای کارکرده یا نو پیش از خرید آن‌ها با خبر هستید. همچنین شما را راهنمایی کردیم که چطور میان مراکز متعدد، بهترین مرکز کارشناسی خودرو ارومیه را انتخاب کنید. از آنجایی که خیلی از این مراکز فقط در محل ثابتی فعالیت می‌کنند، بردن خودرو برای خریدار کمی سخت است.

ما در کلینیک اتو چک برای راحتی مشتریان خود خدمات کارشناسی خودرو ارومیه در محل و کارشناسی خودرو ارومیه سیار را هم ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید برای استعلام هزینه کارشناسی خودرو و اعزام کارشناس به موقعیت مکانی مورد نظرتان با شماره‌های 09143489480 یا 09145109480 تماس بگیرید یا درخواست خود را در سایت ثبت کنید.

سوالات متداول برای کارشناسی ماشین در ارومیه

مهم ترین چک لیست کارشناسی فنی خودرو چیست؟

مهم ترین چک لیست شامل ارزیابی سلامت موتور، سلامت بدنه موتور، سیلندرها، سر سیلندرها، پیستون ها، دمای موتور، دود اگزوز، وضعیت باتری، لرزش موتور و … است.

هدف از پردازش اطلاعات تست دیاگ خودرو چیست؟

اطلاعات تست دیاگ به منظور مقدار مسافت پیموده شده، وضعیت ایربگ ها، عملکرد خودرو، سیستم ایمنی ماشین، مقدار مصرف سوخت خودرو، و … پردازش می شود.

در جلو بندی خودرو چه قسمت هایی بررسی می شود؟

جلو بندی خودرو شامل رام، طبق، میل تعادل، فنر، کمک فنر، سگ دست، و سیبک است که مورد بررسی قرار می گیرد.

کارشناسی رنگ خودرو چگونه انجام می شود؟

تست رنگ خودرو با استفاده از دستگاه های دیجیتال و تخصصی و به منظور تشخیص بدون رنگ یا رنگ خورده بودن خودرو انجام می شود.

قیمت و هزینه کارشناسی خودرو چقدر است؟

هزینه کارشناسی به عوامل مختلفی از جمله نوع خودرو، مدل خودرو، سال تولید و تیپ ماشین و … بستگی دارد.

مزایای کارشناسی خودرو در محل چیست؟

مهم ترین مزایای کارشناسی خودرو در محل شامل پیشگیری از ایجاد خسارت ‌های مالی، اطلاع از قیمت حقیقی خودرو، اطمینان حاصل کردن از سلامت خودرو، عدم نیاز به بردن خودرو به محل کارشناسی و … است.